Produkter som underlättar idag och förbättrar imorgon

AI tränade på riktiga skadeärenden

Tack vare sin generativa AI-förmåga lär sig våra tjänster kontinuerligt av både tidigare och pågående ärenden. Därför har vi en ständigt ökande precision och effektivitet i takt med att fler skador hanteras.

För närvarande bygger vår data på över 140 000 bilder från verkliga skador och olyckor. Allt eftersom nya ärenden laddas upp fortsätter AI-motorns beslutslogik att utvecklas och förbättras.

Våra produkter

AI-förstärkt skadehantering

Effektivare skadehantering med AI

Kalkylkontroll

Bli mer träffsäker

Review

Ligg steget före

Våra samarbetspartners

Vad våra kunder säger

The technology and the design are very well received by our customers. It is a very user-friendly solution that integrates into our existing workflows, saving us time and enhances the customer experience.

Manuel Maas
CLAIMS MANAGER, DEVK

With Autonet’s service, we have been able to save time for both customers and repair shops, resulting in reduced lead times and a smoother experience for customers in their claims process.

Lennart Törnkvist
HEAD OF CLAIMS, LÄNSFÖRSÄKRINGAR

Through its app, Autonet has created a simpler and more seamless experience for our customers affected by damage. Customers save both time, money, and the environment by not having to go to the workshop solely for a damage inspection. The app is self-instructive and user-friendly, making it very easy for our customers to conduct a digital inspection. The collaboration between Länsförsäkringar Västernorrland and Autonet has worked really well, and they are truly responsive and accommodating when we come up with new ideas or changes that we want.

Christer Norman
AUTO DAMAGE MANAGER, LÄNSFÖRSÄKRINGAR VÄSTERNORRLAND 

Customers no longer need to visit a workshop initially, and many of our customers appreciate the assistance the service provides by allowing them to choose and book a workshop appointment. The tool also enables us to better estimate the cost of damages, analyze images to determine the type of workshop the car should go to, and verify that the workshop has selected the correct spare parts.

Linda Arén
HEAD OF CLAIMS, EVOLI

Låt oss prata!